Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 10 April 2019

Sarapan Sihat : Rendah Kalori Tinggi Protein

Assalamualaikum w.b.t,

Mari baca perkongsian sahabat kita yang cerita pasal sarapan sihat.

Sarapan pagi ni : 2 scoop protin perisa beri + 1 scoop protin perisa asli (nak bagi pekat dan of course khasiat pun lebih) + 1 sudu chia seed + air espring

Nak tahu rasanya macamana?

Kenalah beli combo #breakfastDuo. Beli 1 bekas protin boleh pilih perisa beri, teh hijau, coklat atau asli dan 1 bekas chia seed.

Percuma botol shaker! Tapi bukan macam dalam gambar ni ya sebab hakni beli set BodyKey je dapat shaker exclusive macamni 😝



👉 Pilihlah sarapan yang sihat dan memberikan tenaga buat anda. Selain sihat, boleh pakej "baiki" kulit dan anjalkan tubuh lagi

📲 www.wasap.my/60109336935

Jom buat stok untuk puasa nanti

Nota kaki : dalam gambar tu adalah biji chia ya. Kalau nak tahu biji chia ni kaya dengan sumber omega 3. Sedikit info mengenai #chiaseed. (sumber dari www.amway.my)

Ini chia seed yang belah kiri sekali


✅Biji chia adalah makanan penuh zat yang mengandungi asid lemak omega-3 dan omega-6, protein, serat, antioksidan dan kalsium yang menyihatkan.

✅Apa yang menjadikan biji chia unik dan istimewa ialah kandungan lemak omega-3nya yang tinggi, yang bagus untuk jantung anda.
Kandungan seratnya yang tinggi adalah bermanfaat untuk pesakit yang mempunyai berat badan berlebihan dan gemuk dengan diabetes jenis 2.

✅ Biji chia adalah sumber protein berasaskan tumbuhan yang baik kerana ia mengandungi protein berkualiti tinggi dengan semua asid amino perlu.

✅Biji chia sesuai diambil oleh mereka yang tidak bertoleransi terhadap gluten.

📲 www.wasap.my/60109336935 tau untuk order kombo #breakfastDuo


No comments:

Post a Comment