Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 21 April 2019

MARILAH BERMULA

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah Allah mudahkan dan beri kemudahan untuk hadiri seminar keusahawanan, seminar Net preneur di Klana Resort Seremban. Allah temukan dengan orang yang hebat.
Mereka buka jalan dan ajar bagaimana cara nak berjaya dalam Bisnes.

Peneman setia

In shaa Allah Semoga hari ini adalah permulaan titik tolak saya untuk menjadi seorang diamond dalam Bisnes ini. 

Saya pernah ditawarkan untuk membuat Bisnes lain Tapi saya rasa kan jiwa saya tak kena sebab saya join Bisnes tersebut (yang lain dari Amway)  kerana saya hanya nak guna produk dan beli dengan harga murah. Bukan untuk buat Bisnes secara lebih serius. 

Lain dengan Amway, walau dah join sejak 2016 sebab beli periuk Noxxa, Saya baru nak aktif dan fokus. Jadi mesti nak tau apa sebab saya pilih amway. Why amway? 

Di bawah ini ada jawapan yang kukuh dan lengkap semua dah. Jom kita baca, 


 Sebab ia halal, Jimat, selamat dan semua yang dalam gambar.

Ia syarikat yang kukuh
Kalau nak berniaga Pilihlah syarikat yang kukuh dan bertapak lebih 10 tahun.

Pilihan supplemen saya no 1
Vitamin dari kanak kanak sehinggalah orang dewasa dan orang tua semua sesuai. Dan terlalu banyak nutrilite supplemen yang ada sesuai untuk keperluan yang ada.


Supplemen no. 1

Sijil halal diperbarui setiap tahun
Ramai tanya sebab amway adalah produk dunia dan antarabangsa, mereka ragu akan kehalalan produk. Ya ia halal lagi terbaik. Ia organik dari penanaman dan proses membuat ya.

No 1 di hatiku
Saya jatuh cinta dengan Artistry disebabkan Pencuci muka. Sejak 2016 saya pakai sampai sekarang baru 4 tiub kira setahun 1 tiub. Jimat ke jimat. 
Dari Pencuci muka beralih ke make up remover, mask, skrub dan toner. Kemudian barang mekap, bedak lipstick dan sebagai ya. 
Perlahan lahan kita ubah dan beli produk dari syarikat sendiri. 
Sebab akan pulang balik bonus setiap bulan dan kongsi dengan kawan. Kawan guna dan beli, kita dapat untung dan bonus. 
Ajak kawan join dan buat sama seperti kita, bertambah besar network dan group kita. 
Begitulah mudah saja
Tapi ramai yang tak boleh ikut dan beralasan kerna mereka kurang ilmu dan tak nak tambah ilmu pengetahuan.

Akhir kata, jika mau
Boleh hubungi saya 0109336935 (Wan Rokiah)

No comments:

Post a Comment