Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 8 September 2015

Bekas Kedap Udara Sempena 50th Anniversary Tupperware Malaysia

Assalamualaikum w.b.t,

OT 50th Anniversary





Corak yang menarik seperti ada jamuan atau majlis kanak-kanak, hari sukan di sekolah dengan reben-reben bentuk segitiga yang bewarna warni, Nampak sungguh meriah. Ia direka dan ditransformasi kepada bekas Tupperware yang rata-rata dah tahu bekas plastik yang sangat berkualiti tinggi dan tiada toksik, bebas BPA dan sesuai untuk semua peringkat umur.

 

Baik, kegunaan bekas kedap udara adalah yang paling disukai kaum ibu terutama saya. Antara produk Tupperware yang menarik hati saya dah buat saya jatuh cinta adalah produk one touch lah sebab ia sangat kedap, mudah dibuka dan tutup dengan sekali tekan sahaja.

 

Jika yang selalu ikuti kisah saya, tahu lah saya ada masalah dengan suami yang suka tutup bekas dengan tak rapat, paling geram bekas susu anak, makanan yang mudah masuk angina, bayangkan jika 1 malam dia tak tutup rapat, kita sedar esoknya semua makanan dah lemau sebab masuk angin.

Jadi bila dapat penyelesaian akan masalah ini dengan one touch, jadi saya sangat sukakan ia lah. Sekarang pun masih mengajar dan melatih suami supaya tutup dengan betul sebab ia sangat mudah, sekali tekan sahaja, tiada masalah lagi. Dan saya juga dah mula kenalkan ia yang nama bekas ini adalah one touch bukan nama panggilan bekas isi biskut, bekas isi keropok lagi, seronok bukan.

 

Satu lagi yang saya nak kongsikan mengenai bekas atau set Anniversary ini adalah ia sesuai untuk diberi hadiah kepada orang lain sebab ia didatangkan dengan gift box iaitu kotak hadiah. Jika anda nak asingkan dan bagi kepada ramai orang, anda boleh bungkuskan dengan   hamper dan ia akan kelihatan menarik.

 

Sekian dulu,

Jika berminat untuk dapatkannya, boleh hubungi saya

Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935




Blog 3 : Bisnes

Facebook : Wan Rokiah

Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki

Fanpages produk DCL: Stokis DCL

Fanpages  Tupperware : Tupperware

 

Sila buat pembayaran ke

Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)

Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)

 

 

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)

melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel

Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:

Nama Penuh,

Alamat Penghantaran,

No telefon,

Item Order dan kuantiti

 

 

Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

 

Jom beriklan di sini : SOHO Directory

Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan

Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki

Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi


Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:

Sms/whatsapp ke : 010-9336935


Facebook : Wan Rokiah

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment