Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 26 November 2019

KERJASAMA ADIK & ABANG

Assalamualaikum w.b.t,

Apa yang penting bekerjasama sesama adik beradik. Sesuatu yang mama kena simpan sebagai kenangan.

Alhamdulillah. Kenangan hari minggu yang mana anak anak saling menolong ibu untuk menyidai baju.
Adik dan abang sama naik, kena selalui puji jika nak minta bantuan dan kerjasama dari mereka. Hasilnya terbaik.
Didik anak untuk lakukan kerja rumah sedari mereka kecil.

 


Hari cuti hujung minggu memang kebiasan kaum ibu atau suri kena cuci baju dan buat pelbagai kerja lain lagi. Ini boleh jadi rutin harian dan juga rutin mingguan bagi mereka yang bekerja.
Tapi apa salahnya setiap kerja rumah kita berbagi sama rata dan saling bekerjasama untuk melakukan supaya tak stress atau terbeban sensorang. 

Ini sudah cukup baik. yang paling baik adalah saya membasuh dan mencuci baju, pakaian dan pelbagai kain baju, cadar dengan produk jualan saya kedai saya sendiri.
Sabun, peluntur, pelembut pakaian, semua nya dari kedai sendiri. Best dan sangat terbaik kan.

Sabun yang saya guna dan jual bukan biasa-biasa, boleh ikuti ke FB saya Wan Rokiah untuk info yang lebih lanjut.
Mudahkan, kita guna pakai dan kita kongsikan dengan semua. Jika anda pun  sama seperti saya, ia lebih menjadi mudah untuk jana pendapatan sampingan. 

Ini produk yang saya gunakan dan jual


No comments:

Post a Comment