Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 19 August 2018

Pencuci Muka Artistrty Youth Extend

Assalamualaikum w.b.t,

Ini tahun ke 3 sejak 2016 saya join bisnes Amway sebagai ahli, memang niat untuk guna produk saja. Tapi naluri saya memang minat berniaga dan membantu lengkapkan kehidupan orang lain dan bantu selesaikan permasalahan sekeliling. Jadi secara tak langsung bisnes itu terjadi sendiri bila kita secara langsung dan tak langsung berkongsi cerita mengenai produk.

Saya nak bagitahu di sini bahawa pencucui muka Youth Extend ini menjimatkan, setiap kali guna perlu sedikit saja. Lepas menggunakannya kita tidak akan rasa muka kita kering malah ia melembapkan kulit.

Kebiasaaan saya pakai 2 @ 3 kali 1 hari iaitu masa bangun pagi, semasa tengahari masa basuh muka untuk solat Zuhur dan malamnya sebelum tidur.

Memang tahan lama 1 botol ini

Botol Baru kanan dan kiri botol lama 
Pencuci ini sesuai untuk kulit muka orang yang dah 30an tetapi untuk kekalkan keremajaan kulit dan nampak muda, sebab itu namanya youth extend. Bau wangi, Saya sangat sukakanya.

Setakat ini itu saja dulu nak caerita, jika ada penambahan saya akan kemaskin di sini semula atau buka entri baru.




No comments:

Post a Comment