Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 18 July 2016

Untung Runcit DCL

Assalamualaikum w.b.t,

Antara produk DCL yang masih mendapat tempat di hati pengguna
Ya, sekarang ini barang jualan saya yang laku laris dan paling banyak mendapat jualan adalah produk DCL kerana masih ramai pengguna yang mencari dan ingin menggunakan produk ini disebabkan ia sangat berkesan kepada mereka yang telah menggunakannya.

Saya dapat rasa satu sebab mengapa jualan saya tinggi kerana saya antara yang masih aktif menjual produk ini. Jika nak katakan di zaman yang serba harga barang naik, sepatutnya produk ini dah jauh lebih mahal, namun harganya masih maintain dan duk takat itu saja. Jadi sebagai pengguna yang dah tahu kesannya, akan terus beli saja tanpa banyak songeh nak minta diskaun dan sebagainya. Jika dengan saya, anda boleh oin ahli untuk dapatkan harga ahli kerana anda akan dapat diskaun dari 10% sehingga 30% bergantung kepada jenis produk yang dibeli. Jadi ia lebih menjimatkan keraa proses ulang beli sudah pasti berlaku.

Jika anda berminat untuk jadi agen/pengedar bolehlah hubungi saya kerana semakin kurang agen di sekitar Malaysia sekarang, hanya di Bandar Baru Bangi dan beberapa kawasan di Selangor  dan Perak yang ada agen aktif. Maka ini adalah peluang untuk anda dapatkan jualan yang tinggi dan seterusnya untung runcit yang banyak dari jualan anda. Segera sahut cabaran ini dan bertindak sekarang dengan hubungi saya dan terus jadi agen di kawasan anda.

Boleh mula untuk promosikan dan kenalkan pada orang terdekat yang belum kenal produk DCL dan ia juga sangat mudah jika anda iklankan di media sosial, kerana orang yang dekat dengan anda yang dah biasa tahu dan kenal produk DCL akan terus beli dengan anda. Salam kejayaan, semoga anda berjaya dapatkan untung runcit dengan perniagaan ini.

Sekian terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment