Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 13 November 2013

Ilmu Baru

Alhamdulillah,

Masih bertemu kita di sini dan juga bersyukur kepada Allah kerana masih sayangkan kita sebagai hambaNya.

Paling disyukuri lagi adalah saya telah mendapat ilmu baru, yang saya nak kongsikan pada kali ini. Ya saya tahu mungkin anda di luar sana sudah tahu dan pandai dalam ini. Mungkin juga masih ramai yang belum tahu, maka saya kongsikan untuk kita sesama mendapat belajar ilmu ini dan gunakan dalam kehidupan kita terutama bagi mereka yang sama-sama berniaga dan menggunakan laman sosial sebagai medium pemasaran.

Terima kasih yang tidak terhingga pada cikgu tak rasmi yang mengajar saya. Semoga Allah memberi karamah dan memudahkan urusan beliau.

Ok, ilmu itu adalah, lihat gambar-gambar di bawah.
Anda sebenarnya ada banyak mesej di bahagian others, selain dari Inbox. Sila periksa yer, tengok di gambar-gambar di bawah untuk membantu anda mengenalpasti di mana bahagian others tersebut.
 Selamat membaca mesej tersebut ya.


Jika tidak faham dan ingin tahu lebih lanjut boleh hubungi saya.
 
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sekian,

 
Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment