Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 5 November 2013

Kek Lapis Sarawak Sedap

Assalamualaikum w.b.t,


Perkongsian pagi ini adalah pengalaman memakan kek lapis sarawak yang sedap. Nak dijadikan cerita saya membeli kek lapis ini di kedai yang saya selalu ambil tempahan kerepek, ternampak di dalam peti ais di kedainya. Sebelum itu, ada kawan yang ambil order untuk kek lapis ini, saya dah order tapi terlewat kerana stok sangat limit.

Maka satu peluang untuk saya bila terjumpa kek lapis ini, tak tunggu lagi, terus beli sahaja. Harga nya pula saya sudah lupa kerana semasa menulis entri ini, sudah habis pun kek nya. Seingat saya dua bulan sudah berlalu.


Gambar di bawah pula, si anak sulung saya sedang cuba untuk menjadi model kek lapis sarawak. Sangat sporting saat ini. Boleh jadi model tak agaknya?


Gambar di bawah pula kek lapis sarawak yang sudah siap dipotong dan sedia untuk dimakan. Rupanya saya seorang yang hantu kek ini, yang lain tidak minat pun.




Itu sahaja entri saya kali ini, sekadar perkongsian cerita.



Sekian.


Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment