Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 27 December 2020

Kesan Sampingan Pakai Artistry

 Assalamualaikum w.b.t,


Saya sendiri memula tak perasan yang kesan sampingan yang saya perolehi setelah kosisten pakai produk skincare artistry, rangkaian youth extend, saya pilih pencuci dan toner saja. 3 Bulan kebelakangan ini baru saya tambah pelembap Youth Extend Ultra, sangat best kesannya.


Uols jika teringin nak kenal dan konsult produk penjagaan kulit muka, wajah ke, boleh hubungi saya Wan Rokiah 010-9336935. 

Kesan sampingan bukan saja terjadi bila kita jadi pengguna tetapi ia secara tak langsung menjadikan Kita Ada pengukur tersendiri, best uols bila Kita pakai dan Kita berkongsi kebaikan produk, ramai terutama kawan kawan ikut Sama berbuat seperti Kita.


Obses dengan wajah sendiri?

Taklah!


Tapi terpegun bila sendiri melihat perbezaan dan perubahan

Ya, dulu tak reti dan tiada ilmu penjagaan wajah

Alhamdulillah sejak 2018 Ada sedikit ILMU dan up skill untuk jaga wajah sendiri

Makan supplemen untuk sihat sejahtera


Allah bantu mudahkan

Tujuan gambar ini sekadar untuk ajak kawan kawan dan semua Sama Sama menjaga

Sebagai tanda kesyukuran Allah bagi Kita wajah yang sempurna

Lawa tu mungkin tak, manis dan sejukk Mata pasti Ada

Syukran ❤️🙏!


#nutrilite #artistry #artistrypersonalizedserum #artistrypersonalizedMasker


Disclaimer:

(Seperti katanya, maybe kamera, lighting berbeza, tapi diri sendiri dan orang terdekat tau ianya benar, beza beb Kita menjaga dan Kita tak menjaga, jadi jom lah sesama menjaga)


Sendiri tak sedar, dia mari dengan semulajadi


No comments:

Post a Comment