Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 14 June 2020

Elak Jerawat Di Muka dengan Multitasking Mask

Assalamualaikum w.b.t,

Hai gaisss cuti cuti Hari Ahad apa bikin?
Tu dia, jarang saya menulis pakai ayat budak budak zaman now, budak budak WeChat.

Saya nak kongsi aktiviti hari ini
Memang dah jadi rutin harian sebenarnya tapi bila hari cuti, Kita ada lebih masa untuk berkongsi dengan anda semua.

Saya pakai mask 7 minit yang berfungsi pelbagai.
Saya ada kongsikan di laman muka buku saya, laman Instagram dan juga pada status wasap.

Selesa mengenakan mask kedai sendiri


Jom 7 minit saja
Bermulti masking

Kita pakai green mask(hydration) dari teh hijau untuk bagi kelembapan pada wajah
Kita sapu juga yellow mask(purifying) dari tanah liat untuk tangkap sebum minyak berlebihan di kulit muka, Yang mana menjadi punca jerawat

Sebab ia mask personalized dan dibuat khas untuk fungsi Yang berbeza di bahagian kulit muka
#artistry  #nutrilite #healthyFace

Untuk tau lebih lanjut setiap fungsi mask ini, saya Akan berkongsi di lain entri. Sebenarnya ada 5 jenis mask untuk setiap masalah muka yang berlainan.

Ok, stay tune.

Sekian dulu gaiss. 🥰😘💪

No comments:

Post a Comment