Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 4 July 2019

Kenapa Amway

Asslamualaikum w.b.t,

Kenapa saya pilih nak buat amway?
Walau dah join dari 2016 tapi sekarang baru buka mata nak buat betul betul.

Ini sebabnya

Company yang kukuh tak akan ubah-ubah pelan pemasaran dan ganjaran.
.
Sejak ditubuhkan pada tahun 1959 smpai sekarang marketing plan tak pernah tukar walaupun makin ramai duk capat target dan sasaran.
.
Setiap bulan makin ramai dapat bonus tapi setiap tahun juga makin lumayan ganjaran Amway bagi.
.
Contohnya sebelum ni PENCEN dalam Amway hanya minimum RM1900 tapi mulai tahun 2018 pencen dinaikkan jadi minimum RM2850 walaupun time tu banyak syarikat-syarikat besar tengah membuang staff sebab ekonomi negara kita tengah tingtong dan inflasi juga.
.
Ya weh dalam Amway ada pencen.. PENCEN tu salah satu dari 14 ganjaran dalam Amway. Sebab tu kami buat Amway .. Maklum la sebelum ni kerja company swasta mana ada pencen.
.
Nak tau lebih lanjut jom kita seimbang tepi dan cerita lebih terperinci bagi mudah faham. Jangan risau dengar saja dulu dan terpulang pada anda nak buat atau tak. Saya takkan paksa orang join. Saya nak cari orang yang mau saja, Saya mencari bakal bakal leader saya.
.
www.wasap.my/60109336935

Best sungguh lah

No comments:

Post a Comment