Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 5 May 2016

Pakej Keahlian Tupperware Bermula April 2016

Assalamualaikum w.b.t,


Kalau dah lama tercari-cari, terjenguk-jenguk akan Tupperware produk, nak beli rasa macam mahal saja, apa kata kali ini sambar saja peluang untuk join ahli. Bukan apa dah la ada tawaran yang baik, dapat pula beli barangan Tupperware dengan 25% diskaun keahlian.
Kadang kata tak apa saya tak join, boleh guna keahlian orang lain tapi tak kah kita rasa bersalah kerana guna pakai keahlian orang lain sedangkan beliau daftar secara sah dengan syarikat. Dan anda harus tahu rupanya bukan dapat beli murah saja dengan daftar ahli tetapi dapat guna pakai ilmu yang sering diajar oleh kumpulan atasan kepada kita, saling sokong menyokong untuk sama-sama bersaing secara sihat dalam perniagaan ini.

Saya tak nak cakap banyak, tetapi anda tengok antara pakej yang syarikat dah tetapkan kepada sesiapa sahaja yang masih belum join ahli di bawah. Pilih ikut keperluan dan bajet yang anda ada.

Pakej Pertama adalah basic iaitu RM78 sahaja, anda akan dapat kit bag yang ada perihal produk Tupperware dan serba sedikit mengenai bisnes ini, ada Tupperware yang dipanggil One Touch (Bekas kedap udara) dan Freezermate (Bekas sejuk beku untuk kegunaan dalam peti sejuk)


Pakej Kedua adalah Treasure box iaitu berharga RM319
Dan yang baiknya, anda dapat kesemua produk dalam Pakej Pertama tadi tanpa perlu bayar lagi RM78 tersebut. Dan ada tambahan produk 1 kotak Treasure tersebut untuk kegunaan dalam 1rumah, bahan asas Tupperware untuk kesempurnaan hidup di rumah. Ada bekas untuk isi gula, gandum dan bahan makanan di dapur, ada botol air untuk diisi dan diminum seisi keluarga, ada bekas untuk peti sejuk bahagian beku dan tak beku. Pendek kata seba lengkap lah.
Dan pakej ini yang paling ramai orang ambil sebab ianya dikatakan Pakej Jimat.


Pakej Ketiga adalah set water filter untuk kegunaan di rumah, Masih harga yang sama iaitu RM2100
Dan anda akan dapat kesemua produk dalam Pakej kedua serta tambahan 1 set water filter.
Dan jika anda mengambil pakej ini, saya akan hadiahkan anda 1 set Tupperware yang mewah sebagai menghargai pilihan bijak anda .

No comments:

Post a Comment