Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 10 September 2019

Sarapan Sihat Protein Beri

Assalamualaikum w.b.t

Dah biasa tengok kan kita bersarapan dengan protein dan body key meal replacement.
Kalau siapa yang rajin ikut saya di FB memang selalu nampak saya naikkan video sarapan saya dengan protein beri, hampir setiap hari video tersebut.


Kali ini saya tunjukkan campuran protein nutrilite asli dengan air phyto mix beri yang sedap dan sangat tinggi nutirisi. Sesuai dengan namanya nutrilite. Hebat sangat.

Saya blend manja dengan botol shake + blend ni


Ni dia gabungan hebat tersebut

Jadi bagi yang tak dapat minum gitu jer protein asli, ini adalah 1 tips yang anda boleh minum dengan campurkan phyto powder. Sangat bijak dan terjamin sedap.

Kalau nak dapatkan 2 produk ini, jangan lupa terus saja hubungi Wan Rokiah, 010-9336935.

Badan kita perlukan protein yang berterusan untuk kegunaan sel dan otot dalam badan kita.
Sekian dulu.

No comments:

Post a Comment