Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 20 August 2014

Sel Sel Otak Berhubung

Assalamualaikum w.b.t,

Gambar lama dalam simpanan saya, ini kerja anak sulung yang masa mula-mula belikan dia benda ini. Ditampalnya pada peti sejuk dan susun semua nombor dan simbol di luar dengan susunan yang boleh tahan lah.


Ada susunan yang betul, ada yang terbalik. Biarlah anak, semasa membesar sel-set otak sedang berhubung. Dalam masa yang sama boleh saya fokus untuk masak dan biarkan dia bermain dalam dunia nya seniri. Ada lah masa luang untuk saya. tak mengganggu kerja-kerja memasak saya. Dan yang paling penting, anak berada dekat dengan saya.



Sekadar selingan dan perkongsian untuk sendiri tengok sebagai kenangan bersama-sama anak-anak. Bila mereka besar nanti, akan rindukan saat-saat seperti ini.

Iklan dari penulis blog, macam biasa.



Anda boleh dapatkan Turbo chopper Tupperware dari saya pada bulan ini paling lewat 30 Ogos untuk dapat Free gift freezermate 2 biji dan satu tambahaa hadiah dari Kedaionlinecikroki. Cantik warna ungu lagi.





Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935 Cikroki
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment