Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 8 May 2015

Perut Kempis Dah

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah dah lebih 2 bulan istiqomah dan berterusan pakai korset PB iaitu Premium Beatiful. Ramai juga yang masih tak tahu apa itu PB rupanya, korset yang bukan sekadar baju tersarung di badan untuk kempiskan perut tetapi banyak fungsi lain iaitu untuk membantu dalaman wanita dan juga lelaki supaya sihat dalaman 80% dan cantik luaran 20%.

Pemakaian korset membantu pembentukan badan kita, dari postur badan sehingga membetulkan semula organ yang mula kendur akibat usia dan pertumbuhan badan kita seperti mengandung, bersalin, bekerja kuat dan juga pelbagai aktiviti lain.

Setelah 2 bulan, memang saya rasai betul-betul tak nak berpisah dengan korset ini sebab yang utama, ia menjadikan perut saya yang selalu nampak buncit seperti orang mengandung dah kempis. Walau realiti nya masih ada kesan buncit tersebut bila tak pakai bengkung atau Waist Nipper nama betulnya.

Meh tengok gambar Waist Nipper, saya pakai sepasang tau dari atas sehingga bawah.



Harga nya? Boleh kata agak berpatutan, memang harus beli sebab terlebih murah jika nak bandingkan kesihatan dan kesan yang kita perolehi bukan sekadar untuk cantik tetapi untuk kesihatan yang lebih penting.

Sebenarnya semua pun mampu beli cuma takut-takut dan tidak yakin. Saya sendiri mengambil masa bertahun-tahun untuk beli sedangkan dah lama aim untuk dpaatkannya, untung saya ada orang yang dekat dan sentiasa positif serta istiqomah pakai dan kongsi kebaikan. Ada juga yang suka pakai dan dah beli tetapi tak bagitau dan kongsikan kebaikan, yang ada negatf sebab dia sendiri tidak berapa istiqomah memakai walau percaya dengan PB. Jika tak percaya, tak kan sampai beli dan simpan serta pakai juga kadang kala ya.

Jika anda nak beli dan pakai, saya sarankan anda beli dengan orang yang memang memakai dan aktif menjual dan berkongsi kebaikannya, saya masih baru dalam perkara ini dan saya juga agen yang boleh menjual kepada anda sebab saya ada orang kuat di belakang yang telah menjadikan saya juga kuat untuk terus istiqomah, in shaa Allah.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah





No comments:

Post a Comment