Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 23 March 2014

4 Lifes saya sudah sampai

Assalamualaikum w.b.t,

Cerita ini sudah lama berlalu, hampir 3 minggu lepas tapi baru kesempatan dan ada angin untuk berkongsi ke dalam blog saya.

Seronok bila tiap kali beli barang secara atas talian (online), dan barang tersebut sampai dengan selamat di tangan kita. Rasa satu kepuasan yang tidak tergambar, hanya orang yang selalu membeli secara atas talian saja yang dapat rasa perasaan seronok.

Mungkin anda ada yang ingat sebelum ini saya membeli produk 4 lifes dengan rakan setempat kerja tetapi selepas keluar poisi baru yang tidak dibenarkan untuk berniaga di kawasan tempat kerja, kawan tersebut menolak untuk menolong saya mendapatkan stok 4 lifes. Maka saya terpaksa mencari sendiri, apa lagi di google lah. Terjumpa dengan penjual ini dan saya beruntung kerana masih mendapat harga yang sama dengan kawan tadi. Penghantaran juga secara percuma, saya tidak dikenakan kos.

Inilah gambarnya, saya biasa setiap apa barang yang saya beli dan penghantarannya adalah ke tempat kerja kerana sangat mudah untuk saya dapatkannya. Jika beralamat di rumah, agak susah kerana waktu pejabat tiada orang yang berada di rumah. Tunggu lah nanti bila saya sudah berhenti kerja di pejabat dan berpindah kerja di rumah pula. Bukan kah itu menjadi cita-cita setiap ibu dan isteri untuk memberi perkhidmatan yang terbaik kepada keluarga, masyarakat dan negara.

Cantik saja kotak yang dapat dan
taraa, di dalam nya hanya ada sebotol saja 4 lifes.


Untuk pengetahuan anda, walaupun saya memebli dengan orang tengah atau agen tetapi barang ini secara terus datang dari HQ. Penghantar produk ini menunggu sehingga saya sendiri yang datang ambil dan siap tulis nombor pengenalan diri, bukan seperti pos laju yang boleh wakil pun tolong ambil. Agak ketat prosedur dan keselamatan terjamin.

Sekian dulu.




Bagi anda yang ingin membeli produk jualan saya, boleh hubungi  
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti

 Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment