Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 3 February 2014

Komisen Hasil Menaja Tune Talk Tone Excel

Asssalamualaikum w.b.t,

Setelah penat bercuti di kampung,sibuk dengan urusan kenduri kendara dan majlis perkahwinan makcik, sekarang sudah mula balik ke kediaman untuk mulakan aktiviti rutin seperti  biasa.

Alhamdulillah pagi ini dikejutkan dengan berita gembira setelah periksa baki akaun dan periksa pergerakan duit dalam akaun, keluar masuk kerana baru dapat tahu ada yang telah membayar untuk membeli produk dengan saya. Berita gembira tersebut adalah saya mendapat komisen, ini yang kali kedua kerana menaja orang baru untuk bulan Disember.

Laporan dari akaun Maybank saya


Dalam diam-diam, tak ada lah diam sangat pun sebab selalu juga mempromosikan kepada kenalan dalam talian dan di luar talian, ada ubi berisi rupanya.
Alhamdulillah, dalam buat secara santai dan sambilan sahaja, masih dapat pendapatan yang berupa komisen atau bonus dalam syarikat Tone Excel yang mana saya salah seorang pengguna prepaid Tune Talk.

Tidak kira lah sama ada sedikit atau banyak. Yang penting ini menjadikan motivasi untuk saya lebih berusaha dengan lebih gigih lagi. Ini baru permulaan kerana menaja, jika yang ditaja terusan menggunakan prepaid Tune Talk sebagai talian utama mereka, maka komisen tersebut akan saya dapat selama mana mereka gunakannya. Yang penting saya harus berusaha dan membantu mereka untuk lebih berusaha juga jika inginkan kejayaan yang sama.

Ya, tidak dinafikan talian Tone Excel agak mahal jika dibandingkan dengan talian lain walau kadarnya sudah diiktiraf antara yang termurah.  Bagi sesetengah orang yang belum tahu bagaimana untuk mendapatkan pendapatan melalui ini, memang akan terasa mahal tetapi oarang sperti saya yang telah merasa manisnya Tune Talk ini, semakin saya banyak menggunakannya, semakin banyak yang saya dapat bonusnya. Untuk anda yang masih belum tahu caranya, boleh terus hubungi saya untuk saya ceritakan kepada anda bagaimana mahu lakukan. Seperti kata pepatah, hanya ikut orang yang telah lakukan dan telah berjaya jika kita juga mahu berjaya seperti beliau.




Anda boleh hubungi saya untuk tahu secara lanjut mengenai Tune Talk Tone Excel ini.



Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment