Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 16 December 2013

Semangat

Assalamualaikum w.b.t,

Sebenarnya kita bukan tak berdaya untuk membuat yang baik.
Tetapi kita sebenarnya 'Malas', 'Kurang Semangat'.
Maka kenal pasti punca kepada Malas itu,
Cari punca Semangat kita datang.
Tumpukan dan fokus kepada semangat itu.




Ini antara ayat-ayat yang sedang bermain dalam kepala saya.
Ya, entah kenapa dua tiga hari ini, rasa akan menurun semangat, mungkin kerana pelbagai perkara yang berlaku akhir-akhir ini. Mungkin juga kerana terlalu sibuk dengan pelbagai urusan yang lain. Tidak sempat fikir lagi.

Tapi saya tidak akan biarkan perkara ini terus menyelubungi saya. Saya akan bangkit dan teruskan setiap apa yang saya telah usahakan sebelum ini dan sekarang ini.

Maka, nantikan, tunggu apa yang akan berlaku pada masa akan datang. Teruskan.

SEMANGAT


Sekian.

No comments:

Post a Comment